poniedziałek, 26 października 2015

Kwiatki Miśkowe cz.1

3 lata to wiek Myślenia przez duże "M". Cała gama min jaka maluje się na twarzy Miśka w wyniku tego procesu obrazuje dobrze wszystkim znany wiersz Tuwima "Lokomotywa"

BUCH!! BUCH!!


Rozmowa Misiowego Taty i Misia przed snem.

MISIOWY TATA: Jak byłem taki mały jak ty, to jeździliśmy na wieś wiesz? I tam chodziłem do lasu, przynosiłem drzewa i miałem taką małą siekierkę i tą siekierką rąbałem to drzewo wiesz?

MISIU: A mama co robiła?

MISIOWY TATA (który zwykle ma wręcz wybitną "bajerę", tym razem jednak dość mocno zaskoczony): ??? mama???  eee.... hmmm.... nie wiem.... jeszcze nie znałem wtedy mamy...

MISIU: A ja znałem.

MISIOWY TATA: ty znałeś? No to co wtedy robiła mama?

MISIU: (to oczywiste) BYŁA W SKLEPIE.


**********************************************

Rozmowa Misiowego Taty i Misia przed snem. Nie wiem jak się zaczęło, zapewne mowa była o konsekwencjach jakiś niecnych czynów Misia. Dalej było w każdym razie tak:

MISIOWY TATA: I wtedy mama by bardzo płakała. Ja nie chce, żeby mama płakała. A ty chcesz?

MISIU (przejęty): Nie, nie chcę.

MISIOWY TATA: Więc co trzeba zrobić, żeby mama nie płakała?

MISIU (po namyśle): DAĆ SMOCZEK (!!!)


**********************************************


MISIU (2,5l.) DO ŁUCJI (7mc): to tam maluchu?

***************************************************





MISIU: mamo, mogę wziąć twoje naklejki?

JA: (jak już pozbierałam się po "naklejkach") yyyyy.... a do czego ci one potrzebne?

MISIU: muszę tu zrobić półki.



**************************************



MISIU: O! Wygląda jak samochód!



**********************************************************


A tu ostatek wakacji jeszcze się zawieruszył ;)



























































2 komentarze:

  1. piękne zdjęcia <3 a teksty jak zawsze rozbrajające ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! No i jest promocja skarpet do sandałów! Oby więcej takich dobrych trendów! :D

    OdpowiedzUsuń